Διασφάλιση Ποιότητας - Ανάπτυξη
Ο Όμιλος Αποστολίδη, καθολικά εναρμονισμένος με το Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας βάση του διεθνούς προτύπου Ποιότητας ISO 9001:2015, δεσμεύεται στη διάθεση προϊόντων πιστοποιημένων για την άριστη ποιότητα τους και φυσικά για την ασφαλέστατη χρήση τους από το καταναλωτικό κοινό. Βασικός στόχος είναι η μεγιστοποίηση της ικανοποίησης του πελάτη, η ανάπτυξη κλίματος εμπιστοσύνης προς τον Όμιλο καθώς και η αύξηση της αξίας του, που επιτυγχάνεται μέσω:
- της συνεχούς προσπάθειας για εξασφάλιση παραγόμενων προϊόντων ποιότητας και παροχής ικανοποιητικής εξυπηρέτησης,
- της εφαρμογής σύγχρονων μεθόδων παραγωγής, ελέγχου, διαχείρισης και διάθεσης των προϊόντων στον καθορισμένο χρόνο και με το μικρότερο δυνατό κόστος για την εταιρεία και τους πελάτες της,
- της ανανέωσης και βελτίωσης του μηχανολογικού της εξοπλισμού.
Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων
Στο πλαίσιο της επιχειρησιακής ανάπτυξης, υλοποιήθηκε σύστημα CRM με αμφίδρομη διασύνδεση με το ERP της εταιρείας, ενισχύοντας την επιχειρησιακή αποδοτικότητα και την ποιότητα εξυπηρέτησης συνεργατών. Το έργο υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Ανάπτυξη Ψηφιακών Προϊόντων και Υπηρεσιών» του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης NextGenerationEU.
H επίσημη διαδικτυακή πύλη της δράσης: https://digitalsme.gov.gr